donderdag 13 juni 2013

Een dagje VTM

Een tijdje geleden werd ik 'gecontacteerd' door VTM: ze zochten een puppy voor een serie die ze zouden gaan maken en of ik iemand wist in mijn klantenbestand met een puppy. Ik ging direct op zoek naar een welwillend iemand met een schattige pup. En zo iemand vond ik al snel ook: Elien met haar drie maanden oude beagle Murphy werd al snel bereid gevonden om haar pup een rolletje te geven in een nieuwe VTM-serie.

We wisten niet goed wat we van de dag moesten verwachten... Op voorhand hadden we niet veel instructies gekregen: Murphy moest naar zijn naam kunnen luisteren en diende te wandelen. Eisen waar Murphy aan voldeed.

De dag zelf werden we goed ontvangen: een tafel met ontbijt stond klaar en we mochten ons tegoed doen aan eten en drinken. Om 10u zou de 'belangrijke' scène dan eindelijk beginnen. Murphy ging mee met de acteurs en wij konden vanaf de zijlijn toekijken. De scène ging over een kennismaking tussen buren. Murphy speelde zichzelf, de hond van de buren. Hij deed het erg goed en maakte zijn baasje trots. We leerden al snel dat TV-maken niet echt glamoureus is: de scène werd tientallen keren herhaald, want het moet natuurlijk net goed zijn (al lag dat uiteraard nooit aan Murphy...). Maar het was sowieso een fijne dag, waarbij we een glimps kregen te zien van de acteurs-wereld. Murphy heeft alvast zijn eerste pootjes gezet in de wereld van de 'bekende honden'.

Wie Murphy ook aan het werk wil zien, kan vanaf september afstemmen op VTM naar hun nieuwe serie 'ontspoord'. Exacte uitzenddatum is nog niet gekend...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten