maandag 16 september 2013

Wat is Rascal & Chic?

Al een tijdje is hij nu online, mijn eigenste webshop: Rascal & Chic oftewel de eco dierenwinkel voor boefjes én snoesjes!
Boefjes? Snoesjes? Van waar komt dat? Wel, het idee kreeg ik door te kijken naar mijn eigen huisdieren: Saiko en Mauwie. Saiko is een gekke hond, altijd hyper, altijd opgewekt, altijd klaar om iets uit te steken. Mauwie is een doodbrave kat, vooral gericht op genieten en lekker luieren. Vandaar de naam: Saiko is de Rascal en Mauwie is de Chic.

Over de vraag "waarom eco", schreef ik overlaatst al een blogje . Ik vind het belangrijk dat we met z'n allen een beetje nadenken over het milieu. Maar los daarvan zie ik mijn hond of kat ook liever kauwen op een 'veilig' speeltje.

Wat is er te vinden bij Rascal & Chic, hoor ik je denken. Wel, je vind er een mooi aanbod van hondenspeelgoed, kattenspeelgoed, hondenvoer, hondensnacks,....

Hondenspeelgoed

Bij Rascal & Chic vind je op dit moment twee merken van hondenspeelgoed. Enerzijds zijn er de intelligentiespelletjes van Nina Ottosson. Ik geef toe, ze zijn niet volledig eco, maar ze zijn wel verantwoord geproduceerd. En wat ook belangrijk is: de intelligentiespelletjes zijn echt super om tijd door te brengen met je hond! Een heel verantwoorde manier om met je hond te spelen. Ten tweede vind je bij Rascal & Chic het 100 % eco hondenspeelgoed van Becothings: leuke balletjes, kauwspeelgoed, ... Goed voor veilig kauwplezier. Oh, en ik vergeet nog iets: je vind ook leuke touwtjes van From the Field: laat het trekspelletje maar beginnen!

Kattenspeelgoed

We mogen de Chic in Rascal & Chic niet vergeten: een kat speelt ook al eens graag. Je vind in deze online dierenwinkel allerlei leuke kattenspeeltjes van From the Field, allemaal 100 % natuurlijke kattenspeeltjes. Zo is er bvb. Freddy's feather wand: een tof speeltje met veren waar je kat achter kan jagen. Haar natuurlijke jachtinstinct wordt aangesproken en dat is alleen maar goed. Of wat dacht je van Shelby de hennepmuis? Een mooie muis, gemaakt van hennep en gevuld met kattenkruid. Je kat zal dol zijn op dit eco kattenspeelgoed.

Hondenvoeding, kattenvoeding, snacks,...

Het hoeft niet alleen maar speelgoed te zijn, bij Rascal & Chic vind je ook overheerlijke hondenvoeding, kattenvoeding en lekkere snacks voor je hond. De voeding is gemaakt zonder chemische toevoegingen, een heerlijk maal voor hond en kat dus. Op dit moment is de voeding en snacks van Greenheart Premiums in de aanbieding. Alle voeding en snacks staan dus aan mooie ronde prijsjes. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen dus. 





www.rascalandchic.be 

2 opmerkingen:

  1. leuk dat je nog eens een artikel hierover schrijft! Extra details ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen